Office support

Je maakt als ondernemer meer dan 40 uur per week en dan nog zijn er werkzaamheden die blijven liggen omdat je te weinig tijd hebt. Als virtual assistant kan ik je deze werkzaamheden uit handen nemen.
Met mijn kennis en jarenlange ervaring kan ik je op administratief en secretarieel gebied onder andere helpen met:

 

  • e-mail en agendabeheer
  • ondersteuning financiële administratie
  • opstellen en versturen offertes
  • uitwerken en redigeren stukken
  • klantenservice en crm-beheer
  • procesoptimalisatie
laptop-2557574_640

Veel gestelde vragen

Ik kan op verzoek op locatie werken, maar in principe werk ik vanuit huis. Communiceren gaat via de telefoon, de e-mail, whatsapp, video vergadersoftware bijv. Zoom. Eventueel kunnen wij gebruik maken van Slack, dit is een zakelijk online tool om te appen. Daarnaast werk ik met Asana, een programma voor projectmanagement. Bestanden worden opgeslagen in de cloud, bijvoorbeeld in Google Drive, OneDrive of Dropbox.

Voordat ik met de werkzaamheden begin, spreken wij een deadline af.

Mijn werktijden zijn maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur. Werkzaamheden na 18:00 zijn altijd bespreekbaar.

Nee, dat is het voordeel een virtual assistant. Ik werk op basis van uurtarief, abonnementen of een strippenkaart. Er is geen minimum en opzeggen kan al na een maand met een opzegtermijn van één maand.

Ik neem de privacy en beveiliging van mijn opdrachtgevers zeer serieus. Alle wachtwoorden worden opgeslagen met behulp van veilig wachtwoordbeheer software. Ook teken ik een geheimhoudingsverklaring en zal ik een verwerkersovereenkomst opstellen.

Het is helaas niet mogelijk om uren mee te nemen naar een volgende maand. Indien er te weinig of te veel uren worden gemaakt, dan zal ik dit met je bespreken. Het kan dan aantrekkelijk zijn om je abonnementsvorm te wijzigen.